Sayfalar

MATEMATİK AŞKIMSIN

Ey benim bakışlı, polinom gözlü yarim
Ne olursun beni çarpanlarına ayırma
Benim sinüsümü alda kendi kosünüsünle çarp
Fakat logaritmamı alıp da terk etme
Birimiz teğet , birimiz kiriş olarak
Aynı çemberde mahkumuz seninle
Sana binom açılımı gibi açılmak istiyorum
Ama sen beni kalbimin tanjantından öyle vurdun ki…
Eğimi ve bir noltası bilinen doğru denklemine döndüm
Bırak bu permütasyon ayaklarını
Benim elimden ne prizmalar geçti bilemezsin
İstiyorum git, git güzel yarim
Senin karaköküne muhtaç değilim!
Ama şunu bilmeni istiyorum
SEN HARİKA BİR DERSSİN!!!!
Hemde üç boyutlu uzayda en harika derssin!!
Doğru söyleyeni dokuz köyden kovuyorlar
Ben sana onuncu köyden sesleniyorum
Bir türev kadar tatlı,
Bir parabol kadar nazlısın
Kısacası sen benim MATEMATİK AŞKIMSIN…..
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...